HTML

PortalMind

hitről, orvoslásról és háborúról.

Linkblog

Isten nyomai

2008.05.29. 23:15 Portal[x]Mind

Bár még csak épp átfutottam e könyvet, úgy tűnik, hogy végre van egy könyv, ami összefoglalja azt a témát, amit a Stigmata c. film óta várok. Sőt, úgy tűnik, hogy se nem túl nyálasan, se nem túl tudományosan.

Kevés olyan emberrel találkozom, akik hozzám hasonlóan kritikusan, mégsem hitetlenül állnak a katolikus egyház által vallott csodák előtt. Sőt, saját élményem is van. Találkozhattam, illetve csak láthattam azt az embert, akinek köszönhetően Batthyány-Strattman László boldoggá avatása végbemehetett. Habár biztos vagyok benne, ő másképp látja. Szerinte ő köszönheti B.S. Lászlónak, hogy ma él. Sajnos az illető kiléte titok, én is egy "csodának" köszönhetem, hogy megtudhattam.
(boldoggáavatása)

Sokszor eszembe jut a fenti eset, amikor beteg emberrel találkozom. Korábban sokszor meséltem (név nélkül), hogy mi történt és hogy mindenkinek van esélye arra, hogy meggyógyuljon. Ez utóbbi igaz is, csakhogy Isten terve úgy tűnik túlmutat a mi értelmünkön... A lelkigondozás feladata így nem is az, hogy hiú reményeket ébresszen, hanem, hogy a reményt fenntartsa. A remény pedig az értelem megtalálása, az élet értelméé, sőt, a saját életem értelméé! (mindenki sajátjáé)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://medeq.blog.hu/api/trackback/id/tr88494268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása