HTML

PortalMind

hitről, orvoslásról és háborúról.

Linkblog

A 4-es ablaknál

2008.07.24. 19:25 Portal[x]Mind

Jobb címet nem találtam, de talán mindenki számára ismerős az, amikor benézünk ügyintézésünk közepette egy ablakon, ahol kiderül nem azt intézik, amit szeretnénk. Azt egy másikon (pl a 4-es ablaknál), ezért tovább csúszunk egy ablaknyit, ahol ugyanaz a személy köszön ránk: Jó napot, mit parancsol?

- Mit-mit, hát az előbb mondtam.
- Az a másik ablak, itt még nem mondta.

Kissé sarkított példámnak ma értelmet találtam. Jött egy ember, aki befizetett valamire és, ahogy elmondta, hogy mire én máris átcsúsztam a másik ablakhoz. Láttam az arcán azt, ahogy én szoktam nézni ilyenkor, ráadásul hozzátette: Ja ezt ott kell intézni.

Mentettem a helyzetet azzal, hogy a papírok ott vannak egy helyen, így könnyebb és gyorsabb lesz, de ez túl sokat nem segített; ahogy én láttam.

Ja és nem kérdeztem meg újra a másik ablaknál: mit parancsol?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://medeq.blog.hu/api/trackback/id/tr53584046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása