HTML

PortalMind

hitről, orvoslásról és háborúról.

Linkblog

Tervezzünk tárgyakat, aztán az agyadat!

2007.09.16. 17:34 Portal[x]Mind

agyvizsgálat Emlékszem, hogy még gyerekkoromban az MTV (ma M1) csatornáján volt egy műsor, aminek a szlogenje ez volt: "Tervezzünk tárgyakat, használd az agyadat!". Féltem tőle, mert a "használd" helyett, akkor, "aztán"-t értettem. Nem értettem, hogy miért, de úgy sejtettem az lehet az oka, ha valaki ki olyan okos, hogy valami érdekeset feltalál, annak meg kell vizsgálni az agyát. Természetesen nem halála után. Úgy látszik nemcsak nekem merült fel ez az ötlet, mégha az elő agyvizsgálat nem is olyan könnyen kivitelezhető. Híres emberek agya biztos szintén nem mindennapi. A híresség persze lehet bizarr értelemben is az. No de nem szaporítom a szót, olvassuk inkább az idevágó cikket. Történelmi agyak vizsgálata [origo]

Szólj hozzá!

Címkék: agy kiserlet

A bejegyzés trackback címe:

https://medeq.blog.hu/api/trackback/id/tr32167031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása